• Beste leden, ouders van jeugdleden en supporters,

Vanaf vandaag 14 oktober 22.00 uur gelden nieuwe coronamaatregelen die impact hebben op onze vereniging.

De competitie is per direct voor een periode van (vooreerst) 4 weken stil gelegd. Trainingen voor leden van 18 jaar en ouder zijn niet toegestaan en worden daarom niet meer georganiseerd.

De jeugd tot en met 17 jaar kan blijven trainen op de normale/vaste middagen en avonden en op zaterdag is er zelfs extra mogelijkheid, al is er ook voor hen geen competitie.

Indien een jeugdteam op zaterdag wil trainen dient dit aangemeld te worden bij de Jeugdcommissie (Wilco Liefers) teneinde een schema te kunnen opstellen zodat niet ieder team gelijktijdig traint.

Verder blijven en/of zijn de volgende regels van kracht:

• Geen toeschouwers/ouders op het sportpark of langs het veld tijdens de trainingen.
    • Er is geen mogelijkheid tot omkleden en douchen.
    • Het clubhuis is gesloten.
    • Vergaderingen (op het sportpark) met meer dan 4 personen zijn niet toegestaan in de komende 4 weken.

Bestuur van de sv Hatto-Heim